Silverwood

Alla inlägg under januari 2013

Av Scarlett - 12 januari 2013 19:07

Jag och mamma har varit och hälsat på våran förrförra granne . Ja, jag har flyttat två gånger, men det berättar jag om nån annan gång. Men iaf, hon heter Inga-Lill, är typ  80 nånting men väldigt pigg.    Efter vi fikat o så visade hon oss hur man gjorde och vek en såndär liten pappersask kan man säga. Nu kan jag det jättebra och det var superroligt   Och så.. Öh... Nej det var inget utom att jag gjort en hemlig skylt. Som jag ska ha hemlig tid och plats. Det är hemligt eftersom jag vet att den jag håller allt hemligt för läser min blogg ibland och då kan jag ju inte avslöja det här och nu.



Förresten, jag sökte efter skal till min Xperia U, och det fanns jättemånga! Men jag ska köpa ett med hjärtan, av diamanter. Det kostade bara 80 kr! Fast jag har inte köpt det än, men ska göra det I think   


Snart ska jag o mami titta på Scooby-Doo och äta fruktsallad, kanske lite bulle. Chill out the life.

 



 

Av Scarlett - 12 januari 2013 10:51

Jag går och sjunger den hela dumma tiden! Vi borde panta mer -a-a-a-a!


ÅHNEJ   Nu börjar den där nedrans låten på Mix Megapol som jag lyssnar på på datan >_<

A LALALLALAL LONG ALALLALALA LONGLONGLONGISTONG!?!?!

ALALALALLALA LONG ALLALALAL LONGLONGILONGLONGLONG!

typ.


Jaja...


Jag har tråkigt. Imorn ska jag o Eri shåpa. Tror ja. Vi har gjort upp en plan för att få råd med allt som ska inhandlas, till en speciell sak. Nån typ mamma, får ringa in till Rix Fm's tävling Hitta hiten! och se till att vara först. Svarar man rätt o så vinner man 1000 kronor!


Åh nej. Åh nej åh nej. åh nej.


DÅLIGLÅTDÅLIGLÅTDÅLIGLÅT.

JAAA, den vart bättre nu C:


Ledsen för att jag tråkade ut er. Hejdå.


 

Av Scarlett - 11 januari 2013 23:07

Jag har så liite kvar på min stackars lilla läväl   


 

D:


Snälla hjälp!!!??!


 

Av Scarlett - 11 januari 2013 15:30

Orkar inte skriva nåt idag. Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej! Iaf, gjordeny header. Ganska fin C:


 



 

Av Scarlett - 10 januari 2013 16:18

INGET att skriva om jue... INGET händer på Msp, INGET annat spel är kul och INGET händer hemma.. Väntar på att mamma ska komma hem och en "gubbe" som heter Tomas typ ska komma o titta på fåglarna.. Vill ha kvar dom samtidigt spm det är skönt när det är tyst o stilla.. Det mansaknar med hamstrarna, dom förde inte oväsen...

Jaja, dom får det nog bra i deras nya hem, var dom än hamnar, hoppas jag ;_;

Blir kanske gerbiler efter dom.. Hoppas hoppas OwO Når djur ska jag ha hur som helst. 

Meddelar om han köper dom eller inte när han bestämt sig.. Gnägg.


 

Nej, jag kan nt göra smiliesar nu för dom vill inte komma upp!   Nu gick det   


 


Av Scarlett - 10 januari 2013 16:08

Har lite plastdiamanter från en trasig adventsljusstake som jag pillade bort innan vi slängde den. Problemet är vad jag ska göra med dom! En har jag trätt på ett halsband som berlocken försvunnit ifrån, men jag har femton fina fejkdiamamter kvar iaf. Nån som har bra ide på vad man kan göra, typ ett pyssel eller så? Annars blir det väl ett halsband.

Av Scarlett - 9 januari 2013 18:48

Jag pysslade med lite webbkamera. Svart-viteffekten gör mig såå mycket snyggare!Jag menar, hur bra får man se ut om man i vanliga fall har supersvårt att se normal och bra ut på kort?

Lajkitt   


 

Japp.. Hejs svejs...



 

Av Scarlett - 9 januari 2013 17:27

Första dagen i skolan idag, helt ok. Skrev om jullovet och började på förkortningar i en svenskabok. Jag, Clurken, Eri och Linnéa gick in på Msp för att leta förkortningar bland mina chattar. Hittade jättemånga, och kunde dessutom kolla läget lite ^^ Hursomhelst, intressant dag. Jätte.   


Innan Eri gick till tåget bad jag henne ta ett kort på min "outfit". Topp från Kappahl, Magtröja från Ellos, tights från Ellos. Shorts från Ellos, i guess. Vet inte riktigt.


 

Nu ska jag göra en hemlig sak på piZap, ni får veta det om typ 1 ½ vecka!   



Och så ska jag webbkamerafota mig själv   Ni får se sen ;)


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards