Silverwood

Alla inlägg under november 2013

Av Scarlett - 25 november 2013 11:00

Häromdagen ledde jag ner Morris till klippstranden på Paddockön, för att han skulle få springa lite. Där kan han inte springa så långt, åtminstone inte rakt ut i vattnet eftersom han bara gillar att få vatten på bena, magen är läskigt. Men när det plaskar, då är det jävligt skoj! :D

 


Han är så fin på bild, den filuren ^.^






 

Av Scarlett - 24 november 2013 11:37

 






 

Av Scarlett - 24 november 2013 11:18

När jag gjort Jorvikstallets dagliga, drog jag och bytte häst. Till min lilla pownie, åh vad han är sööööt ♥ Ska defenitivt göra resten av Skördebygdens blå med honom!

  


By the way, jag måste erkänna att fisket blivit riktigt skoj på sina hörn. Jag är snart beundrad, liksom! :D



 

Av Scarlett - 23 november 2013 15:43

   Blev populär med SB fisket idag. Det innebär, en bra firre :D


  

Klicka på skylten för att läsa ändå c;


Så, bara en nivå kvar till beundrad. Det rullar på! :D





 

Av Scarlett - 23 november 2013 15:28

   


Galet skoj!!





       

Av Scarlett - 22 november 2013 20:45

   Ja denna mystiska gata som ingen av oss vet nåt om än. Men jag tror fler än jag får intrycket av en medeltida gata, med den täta luften, eldstaden och i allmänhet hur det ser ut där.

 

Mellan södra och östra ingången till Jarlaheim (inne i staden) finns då stället jag kallar Medeltidsgatan.

Jag antar den kommer ha åtminstone någon betydelse, inte bara vara där. Särskilt som en viss Malin står på en trappa där. En NPC = uppdrag med den NPC:n nån gång i framtiden. Spännande! :D

Fast, för att komma nånstans med detta inlägg. Jag googlade på sånt som medeltidsgata och annat. Och, om man fantiserar lite kan man se likhet i bilderna  -

 

 


Eller ja, ni fattar vad jag menar.


Fast, om man tänke rpå det är det mer rimligt att det är nån slags gata där tiggare och fattiga filurer håller hus. Dock ser Malin inte så där jättefattig ut, om ni förstår vad jag vill komma till.

 

Utom att det inte är särskilt trångt på denna gata, kan man faktiskt jämföra denna med nån av de gamla gatorna i Gamla stan eller något. Vi får helt enkelt se, för nu ska jag sluta innan jag dyker för djupt in i fantasin c:





Av Scarlett - 22 november 2013 16:34

 


Jag visste inte att jag kunde... Men gud var lätt det var! Beredda på världens BOMB av såna, istället för mina vanliga redigeringar! 

 

 

 

 

 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards