Silverwood

Alla inlägg under november 2013

Av Scarlett - 3 november 2013 11:30

Köpte igårdag 2 grejer jag inte ångrar, dock fick jag dåligt samvete för att jag slösar sc :c Men det behövdes till min halloween outfit!

 

 


Har slösat 90+61 sc, alltså 151 sc. Även 2970 js på svarta boots. Men vill man ha nåt får man betala! ;)


 



Av Scarlett - 3 november 2013 10:45

Idag stängde jag för sista gången sprickor. Sista gången, amigos. Aldrig mer. Inga mer rosa sken som man upptäcker. Och gråter över.


Never again.

 



 Nu är det bara fisket kvar... Suck, 1700 poäng ifrån beundrad .-. Det går så segt!!!!




 

Av Scarlett - 2 november 2013 19:04

Sitter för tillfället i sängen med en godispåse, har ätit middag efter att ha vart på ponnygalopp. :D

Ska fortsätta äta godis, och fiska bakom RH. Sen ska jag tidsinställa nåt till imorron, eftersom jag ska iväg och girla lite med en kompis (=shoppa en mysig flufftröja).

 

Vad gör ni i denna stund? :3

 

 

 

 

Av Scarlett - 2 november 2013 15:45

Ni har säkert sett min dressyr outfit måånga gånger, men nu med en uppdatering! Kände att sadeln, nae, den är lite för o-stilren och  det svarta var lite för ljust. Så inhandlade en mörkblå sadel istället, som jag definitivt ser som kungen av sadlar. I alla fall för tillfället.

     




RYTTARE

Alltihop är LT present


HÄST

Träns - Marleys (Tack Linnea!)

Sadel - Vingården

Sadelfilt - Moorland




 

Av Scarlett - 2 november 2013 12:43

 


Tävlar hos Jen! Ni borde också ;;)) Klicka HÄÄR

 


Av Scarlett - 2 november 2013 11:45

Jag tror inte att många har missat denna skönhet - "spindelgrisen" eller spiderpig som jag säger. 

Den är så galet söt och jag hoppas det är mening att den står där, för det skulle vara så fint med det som detalj! c:

 



Dock så kan man ju inte annat än skratta ihjäl sig när man för första gången ser den.

Och nej, jag tycke inte synd om den! Den är där för att leka spindel, och jag tycker den ser nöjd ut? Right ;)




 


Av Scarlett - 1 november 2013 18:19

     



Såg Jenny Snowhills redigerade bild, och jag kan inte säga annat att jag är helt kär *-* Sååå fin! 

Cred till henne, hon är sjukt duktig!



På tal om föl, fick foton idag som var riktigt fina, på mig och ett suupergulligt föl på Skansen! Har bloggat om det förut, men dessa bilder är mycket finare.

   

Highquality right ;))






 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards