Silverwood

Alla inlägg under november 2013

Av Scarlett - 21 november 2013 20:12

 


Ellie Goulding ~ Starry eyed





 

Av Scarlett - 21 november 2013 11:15

Har nu provat JSC/JC you name it. Det var faktiskt riktigt kul! Diggar musiken, helt azum. Sen att det var ett krångligt lopp, fine men egentligen bara kul!! 

   

Genom Jarlaheim går det, som jag fruktat :c Eftersom man inte kan hoppa där... Är det lite kaos. 

Sen kan jag ju tillägga att flaggorna... är galeeet giganormiska. Fast det är rätt bra, man ser på långt håll var man kan springa med sin fyrbenta kompis. Right c:



(från första)

   


(från andra)

     

ignorera min fail !!! 




Körde just för andra gången, och gissa vad? Jag kom trea :D Lärde mig inte alla genvägar, men känner till de flesta. Första gången gick väl sådär, fick några failar så jag slutade på vad det nu var, typ 8e plats.




Jorviks champ fick 10/10 av mig! 


 


Av Scarlett - 20 november 2013 21:15

I veckans uppdatering kiom 2 andalusier som jag personligen ÄLSKAR! Och ja, jag har funderat på chestnuten... Den är galet snygg. Men, det får vi se! Inte än i alla fall c:

Den buckskinn/borkfärgade är också sjukt fin, men jag fastnade för den andra mest :D ♥

   



Vad tycker ni om de nya hästarna? c:



 

Av Scarlett - 20 november 2013 14:44

Hej allihopa!
Det är dags för ett nytt utmanande Championat och denna gången har turen kommit till Jorvikstallet!

Nytt Championat:
- Ett nytt fin-fint Championat har öppnat och denna gång är det Jorvikstallet som får äran att hålla i den beryktade tävlingen. I det här Championatet finns det massvis med spännande genvägar, kan du hitta de snabbaste och därmed få den bästa tiden?! Championatet börjar och slutar bakom Sunfield Farm i Skördebygden.

Ställ upp i det nya Championatet Jorvikstallet!
Ställ upp i det nya Championatet i Jorvikstallet!

Nya Hästar:
- Två ståtliga Andalusier i färgerna Chestnut och Buckskin har kommit till Paddockön! Du måste ha uppnått level 8 för att kunna köpa Andalusierna.

Ståtliga Andalusier!
Ståtliga Andalusier!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget


__________________________________________________________

 

Min kommentar: Bästa uppdateringen sen Skördebygden! Ett champ nära mitt hemstall, perfa och sen två göööörsnygga hästar ♥♥♥ Behöver jag säga mer *-*




 

Av Scarlett - 19 november 2013 15:27


Ha en bra tisdag! Ska snart på ridning ;)





 

Av Scarlett - 19 november 2013 10:45

Här är de saker jag vill ha i SB, som dock inte hamnar i min garderob på ett tag. Eller jo, de vita tumvantarna är jag extremt sugen på dock!

Men medge en sak, att allt är snyggt som fasiken :3


           

           





 

Av Scarlett - 18 november 2013 14:57

Imon är vi otroligt nog....

 

Ja ni ser. Beundrade holy shit. Det innebär egentligen, jag har inget att göra i Silverglade. My fakking life lever jag i Skördebygden!!!! 



Har ni långt kvar till beundrade? Majoriteten av alla jag hört från är inte ens gillade... lol c;







 


Av Scarlett - 17 november 2013 17:33

Heh ja, det blev rätt sent på Täby galopp... Men det var det helt klart värt! Såg en hel del lopp med småpluttarna från mitt stall, samt en del större lopp med P-A Gråberg och sånt awesome :D Bloggen blev lidande, men no shit my in real life is important.

 

Ska inte babbla mer nu, dressyrträning med Darky nu! I kväll ska jag ha en speciell middag, så förvänta er inga fler inlägg idag!






 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards