Silverwood

Alla inlägg under december 2013

Av Scarlett - 24 december 2013 08:00

 

...

...

...

Idag är det julafton! Den lilla överraskningen var en video, inte jättepro kanske men man får ta vad man har (windowslivemoviemaker) tyvärr.

Hoppas ni får en riktigt mys jul!





 

Av Scarlett - 23 december 2013 17:08

Ja jag tror jag har sagt att jag är ridlärare? I vilket fall höll jag idag en lektion för min kära cyborgstjärnor. De var superduper :D

Fick ingen bild på dom haha, men en fin bild på Belladonna kan ni få ^.^  


psst, cs har en ny klubblogg, ska lägga till den i "klubb bklogg" kategorin också. Den hittar ni HÄÄR






 


Av Scarlett - 23 december 2013 14:00

Ja för länge sen frågad enågon hur jag kunde göra så att man klickade på ett hästnamn och kom till en beskrivning av den hästen. Bättre sent än aldrig, here we go :D

  

Gör din namnskylt samt beskrivning av hästen och spara.

 

gjorde bara slarviga mallar. ^^




Sen går du in på din blogg, på Inställningar -> Menyavdelningar. Sätt in namnskylten och sen även beskrivningsbilden där, spelar ingen roll att den är miniatyrformaterad. Du klickar på beskrivningsbilden och på kedjan, infogaredigera länk. Där tar du och kopierar bildkoden (länkens URL) och sen kan du bara ta bort beskrivningsbilden igen. Du klickar på kedjan fast hos namnskylten, och klistrar in beskrivningsbildkoden där. Sen spara. Done!

Det var lite rörigt jag vet, så ni får allt i bilder också.

_____________________________________________________________

 

_______________________________________________________________________

 

________________________________________________________________

   



Om det var något ni inte förstod får ni gärna säga till! :)







 

Av Scarlett - 23 december 2013 09:45

Gud, imorn är det julafton. Myyys! Idag har jag julpyntat lite extra, och alla i Jorvikstallets ryttarförening har lagt en present till nån annan under granen, som vi öppnar på julafton. Kul idé :D

 

Sen har jag gjort ännu lite juligare hos hästarna. De fick varsitt sockeräpple samt en snöflinga (av plast då). Sockeräpplet får de äta imorn! Blir deras julgodis ;)

Så såhär fint fick Flamman och Super det!

 






 

Av Scarlett - 23 december 2013 08:08

Idag och imorgon är sista chansen att anmäla sig till la tävling - anmälning görs HÄR eller HÄR.

Kom ihåg att du kan få ett extra nummer om du sprider inlägget på din blogg/instagram! Skriv bara att du har delat med dig och sen 2 oupptagna nr.

 






 


Av Scarlett - 23 december 2013 07:52

Idag kommer jag antagligen inte hinna blogga så mycket, ska fixa ett till påminnelseinlägg om tävlingen men sen måste jag fokusera på IRL, himlans mycket att göra , bl a allt detta:

  • Stryka pärlplattor som ska vara en julklapp 
  • Hämta en grej i skolan som också ska vara en julklapp, suck ;_;
  • Slå in
  • Baka julgodis
  • Kanskeee färga håret
  • Måla naglarna
  • And then, städa mitt rum.

Så jag tror ni förstår varför jag kommer ligga lite lågt idag, men kanske ikväll! Dock måste vi pynta granen och jag antar vara lite sociala så vi får se haha

 

Riktigt gammal bild...Känner ni ens igen mig? lol 





 


Av Scarlett - 22 december 2013 19:15

 

Tycker den är fin, matchar rätt bra och värmer jättebra i vinterkylan! Fick den gröna mössan av tomten idag och ping jag hade min ofärdiga outfit färdig.

Ryttare

Mössa - Julklapp

Kappa - Julshop

Vantar - Julshop

Byxor - Fort pinta

Stövlar - Julshop


Hästapolle

Träns - Figrove

Sadel - Julklapp

Sadelfilt - Gammal present från Agnetha i trädgården

  

Med tillägg: grön manrosett, av tomten

 

Av Scarlett - 22 december 2013 14:01

Så hon fick låna min mössa ^^

 

hihi







 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards