Silverwood

Alla inlägg under december 2013

Av Scarlett - 14 december 2013 10:46

Igår fick jag en perfa sadel, så nu känner jag att min tomteoutfit är bra. Dock har jag ingegn röd luva, men jag antar det dyker upp! c:

  

Ryttare

Hjälm - Firgrove

Kappa - Julshop

Handskar - Sgb

Byxor - Julklapp

Stövlar - Julshop


Häst

Träns - Julshop

Sadel - Julklapp

Sadelfilt - Julshop

Sadelväska - Fort pinta

Katt - Fort Pinta

Lindor - Julshop

Manrosett - Julklapp




Förresten. Jag kommer inte ha tid att rida omkring med juloutfit, det är första dagen på Luciahästivalen! först är det terräng men 19.27 är min starttid för dressyren.


 



Av Scarlett - 14 december 2013 10:45

Se och njut, vänner ;) 


                  

 

Vad kan det vara imon då, jääättesvårt att gissa ehe >:D




 

Av Scarlett - 13 december 2013 16:15

 




 


Av Scarlett - 13 december 2013 09:45

Ljusets högtid, en vacker snöskrud fylld av glans ~

 

Idag är det Lucia! När detta publiceras är jag i skolan på vårat i år katastrofala Luciatåg haha. Men ja, glad lucia!

   






 

Av Scarlett - 12 december 2013 17:28

Jag har just insett en sak. Mina ögon, what happening? Det är suddiga och på nåt sätt läskiga - jag hatar det! Och tydligen är det inte bara jag, utan åtminstone några andra. Har ni så? o.o

   


Jämför. Skillnad?? :(




 


Av Scarlett - 12 december 2013 10:00

Idag har jag bakat en hel massa grejor. Mumsmums! :D

   


Vad har ni gjort en dag som denna? :D





 

Av Scarlett - 11 december 2013 16:07

Ja, idag är nog den bästa julklappsdagen på väldigt länge! Inga dubletter och jättesöta grejer. Ett pepparkaksträns, ett gulligt träns och polkaglasögon.

 



Angående uppdateringen gillade jag den! Snö är väldigt uppskattat! ♥ mysigt


 

Men om vi ska betygsätta... 5/5, även fast vi inte fick de efterlängtade araberna.

 




 



Av Scarlett - 11 december 2013 13:15

Det är skitkul att göra pussel! Och att lägga :) Därför får ni ett till idag :D


LÄNK HERE





 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards