Silverwood

Alla inlägg under november 2012

Av Scarlett - 25 november 2012 14:00

Jag har inte lust attt blogga imorn känner jag på mig. Så jag skriver tidsinställt inlägg istl.

Dagens     



Dagens moviestar:

 




Dagens blogg:

 



Dagens låt:




Dagens puckade bild:

 

Hahaha faaaail :D




Dagens visdomsord:

 

Japp.   Oturligt nog.




Heejdå

 

Av Scarlett - 24 november 2012 21:34

Fick just 800 vänner på MSP. Yaaih. Kuuuul. Weeeii. Det är inte alls svårt, gå bara till Gallen/VIPen och fråga alla du ser. Funkar galant!

 

  




 

Av Scarlett - 24 november 2012 20:52

Böcker som jag gillar:
"Draktrilogin" av Carole Wilkinson: Följ med Ping och hennes drake Kai och jobb som drakväktare genom det kinesiska riket... Bedömning av mig:



Fullblodsböckerna av Joanna Campbell, utgivna av Pollux: Handlar om allt frånnär Ashleigh var liten, till när hennes dotter Christina och kusinen Melanie kör järnet i livet. Hästböcker. Finns mer än 55 st såna.


Min bedömning:




Fablehaven 1-4 av Brandon Mull: Kandra och Seth hade inte en aning om att deras farföräldrar var föreståndare till ett magiskt reservat...

Min bedömning:




Kommer fler snart...

Maybe.. xD



    

Av Scarlett - 24 november 2012 19:48

Eller Täby som det heter. Täby Centrum idag faktist. Där var jag. Med Eri. Kul.


Vi var först hemma hos mig, vi pluggade på vårt NOprov till tisdag, på ett väldigt kul sätt:

Exempel:

-Varm luft är lättare än...?? (Den som frågar riktar samtidigt en fingerpistol mot offret)

-Kall luft. Tror jag :o

-PIOM. Fel. Sval luft.

-Ameh..!!


HIHII   


Och var lite med fåglarna.

Dom vart rädda för Eri :o


Och så ville jag åka till TC för att kolla på allt som man kan kolla på, så vi gjorde det.

Vi var inne på Kapphal och vi har spanat in ett par saker som vi kanske köper imorn om vi kan/får. Skitsnygga.

H&M har inte alls så bra kläder   Kapphal var heelt klart bäst. Japp.

Sen Kollade vi lite snabbt på Ålhens men inge kul där. Utom ett par perfekta julklappar då. Till mammsen, fast ajja.

Jaa. Sen fånade jag o eri oss med Kotten, katten alltså, men han orkade inte ha med oss att göra så länge. MJAHAH   Vi hade sumobrottning innan hon åkte ^^



Venne vad jag skulle skriva om herrå

 

Av Scarlett - 24 november 2012 17:52

Nu kommer dagens:

  



Dagens moviestar:

Kulig tjej ^^

 




Dagens blogg:

 



Dagens låt:



Dagens puckade bild:

 

Han är jäättekär i mig!

Fast det där var ett tag sen..


Dagens visdomsord:

 




Herrå   


 


Av Scarlett - 23 november 2012 22:13

Förnutänkerjagskrivaalltutanmellanrumhelainläggeth
ahahahaochvetniidagnärjagskypademederikasåvarjujag
hospappa(vilketjagärnumed)ochdärfannsdetingenwebbk
ameraellermikrofonsåattjagkundeseohöraerikamenhonk
undeinteseellerhöramigsåattdetvar

rättkulnärhongjordefiskmunochsåsågpappadet         nämennuvartklockanjääääääättemkt,sesimornpussi  


Nuskullejagjuskrivalltihopsattmenhärkommerenbildso
mintevillvisasigsådenfårniimornheeejdå



 


Av Scarlett - 23 november 2012 16:21

Veri nais


 




 

Av Scarlett - 23 november 2012 15:52

Det är fredag

Och nu kommer dagens.

Visst är jag tråkig.



Dagens moviestar

 

Absolut den som gett mig mest stöd ever <3



Dagens blogg:

Moviecreepy.bloggplatsen.se





Dagens låt

Såklart   





Dagens puckade bild:
Fattar inte varför JAG var tvungen att veta det där asså -.-

 



Dagens visdomsord:

 



Heejdå


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards