Silverwood

Alla inlägg under november 2012

Av Scarlett - 11 november 2012 16:57

Glömde visst bort filmskolan.. Här kommer den..!


Lite svårt att se ad det står kanske.. Men ajja   




 

Av Scarlett - 11 november 2012 12:26

Hehe titta min koversation med denna tjej:


 


Nää men tjarå



 

Av Scarlett - 11 november 2012 11:44

Passar ganska bra som rubrik idag tycker jag. Det står ju för typ "Vi kommer aldrig komma tillbaka tillsammans".

Och det stämmer idag   

För min hamster dog idag   

Det är såå himla jättesämst!!  

Han var inte ens 1 ½ år!! Ååh jag vill inte   

Nej nu ska jag lugna mig med Twin Shot igen.


Ses

 




 

Av Scarlett - 10 november 2012 22:00

Det var väl det jag sa att han hette? Det var det säkert   

Ibland vill jag bara kyssa honom rakt på munnen och säga att han sjunger som en ängel!    (Såklart mååste jag använda en smiley nu oxå, vad annars XD)

Men han gör det verkligen! Hans låtar är som himmelens egna melodier liksom..Haah... Jag bara MÅSTE träffa honom innan jag dör! Men jag tror nog inte ni tycker det är särskilt kul att läsa om min kärlek till honom.. Soo.. Vad ska jag blogga om??


Emh.. Emh... AHA    Nu ska jag skriva en dialog och ni får garva hur jevla mycket ni vill


-Hej.

-Hej..

-Vad är det?? Jag har inte tid med dig!

-Men du sa ju hej...

-Vad skulle jag annars säga? Hejdå?!

-Öh.. Nej.. Men...

-Du får fundera på vad ska jag säga istället till imorn.

-Men du hade ju inte tid med mig??!

-Nej, därför går jag nu. Hejdå

Medge den var nice   



Och nuu.. Ska jag spela Twin Shot... :)

Och sen lägga mig. Så jag orkar blogga imorn.

Natti     







 

Ooh

Av Scarlett - 10 november 2012 21:28

Tittaaa här vad jag klistrade ihop   

 

Eric Mspaade heter han från och med nu   



Plus att jag spelar på en spelhemsida som heter Friv.com, det är en gratis sida sprängfylld med spel. Naajjs *.*

Nej men här är en lätt skrattretande bild från spelet Twin Shot   


Jag kallar honom Muskelknutten ^^

          

Av Scarlett - 10 november 2012 19:18

Här sitter jag och äter kål.. MOMSISH   

Men vaaad ska jag blogga om? Jo juste, har vart i Gallerian o hängt med några, och sen vart det pusskalas!   


 

Klick där tog jag mitt fina bloggfoto c:


 

Sen hade jag dansuppvisning för Jullan   


 

Sen så hade jag, Jullan o Sera tjejträff ^^ Fett kul vi hade   


 

Och så var det ju pusskalaset.. Alla fick en pöss av miiig ♥


 

Sen stack Jinny.. Då vart det inte alls lika kuligt längre.   



Sen var det väl inget mer från mig..  Jo imorn kommer det upp en filmskola :) Din guide till att göra en film :))



Sees C:


 

Av Scarlett - 9 november 2012 23:09

MINA rum   


    

Vardagsrummet :)


 

Träägåården :'D


 

Kööket c:



 

PARTY   


Om ni undrar var jag är gömmer jag mig xD


Nä nu måste jag sova Tjabba



   

Av Scarlett - 9 november 2012 22:57

ÄR hon inte känd, min coola kompis   


 


PLUS att ni måste bara se denna! Jag har gjort den!   


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards