Silverwood

Alla inlägg under november 2012

Av Scarlett - 23 november 2012 15:34

Nu har jag bestämt att jag ska baka kaka. Jag SKA. För  jag vill. Nu. Så det så.


Idag är det freddaaaaaag Oyeah   

Det betyder att det är helg sen. Japp.


Idag i skolan hade vi musik, vi fick måla till musiken skiiitkul!! Nöjd med teckningen heelt klart :*

Sen har jag gjort typ tror det var 7 tal i matten vilket innebär att jag gjorde klart B. Bra. B-Bra. Hehehe   


På eftermiddagen har vi mys på fredagar :DD Idag fick jag ta med mig naturgodis och oreokex ♥ OREOKEX in my ♥


Nä nu ska jag fixa Dagens.

Hejs


 

Av Scarlett - 22 november 2012 18:33

Här kommer ett par random bilder som jag tog nyss:


Heheheehhhiihhihhhhhhohoha

   


Mina glasisar :D

           


 


Av Scarlett - 22 november 2012 18:15

Tänkte ha en liten tävling på bloggen, både för att jag snart har haft den i två veckor (I know det är shitlite), för att jag har fått pippisar och för att jag fyller 10 ½ exakt idag!!


Tävlingen går ut på att skriva i en kommentar det absolut BÄSTA med julen. Det kan vara presenterna, att mormor o morfar kommer eller vad som helst! Den som skriver den mest motiverande kommenatren vinner ett egengjort makramébandnyckelringsgrej, ett julkort från mig plus en hemlig grej   

Plus att om man spelar MSP får man en present av mig för max 450 sc  :)


OBSERVERA ATT TÄVLINGEN EGENTLIGEN ÄR FÖR TJEJER fast killar KAN ju vara med ;)


GO!

Pågår till 5:e December


 


Av Scarlett - 22 november 2012 17:46

Jo här kommer dagens grejor..


Dagens moviestar:

 

Min bästa i irl och på MSP   

Vi har jättekul tillsammans! :D


Dagens blogg:

Alexh33.bloggplatsen.se

 


Dagens låt:



Dagens puckade bild:

 

Heheh från Eri's klubb ^^



Dagens visdomsord:


 

Det är helt sant!





Glöm inte min tävling!! 


 


Av Scarlett - 21 november 2012 17:16

Tänkte börja med dagens. Allltså dagens moviestar, dagens bloggare osv.


Här kommer de:


Dagens Blogg:

 

Kul blogg, helt enkelt :D


Dagens moviestar:

 

Min killes syrra, superschyst även om hon  inte är inne så ofta :)



Dagens puckade bild:

 

När jag skypade med min kompis Bea och hennes lillsyrra :D



Dagens låt:   





Och sist, dagens visdomsord:


 

'Fattar ni?? Han tycker det är halvtomt, Nemi tycker det är halvfullt   




Tjingeling!

 


Av Scarlett - 21 november 2012 16:58

Alltså när Eri o jag gick ner för den kuliga backenpå väg hem till mig hem i måndags, gick en okänd kille och en tjej som heter Mana bakom oss och typ det enda hon kunde säga var 'Fucking bögj*vel, hon sa det typ fem gånger!!??

Puckat -.-



 

Av Scarlett - 21 november 2012 16:49

Nu har jag båda fåglarna i en bur så att säga ^^ 

Nä men dom skriker och piper så det regnar fjädrar i högan sky typ xD

Det är lite jobbigt men det är mitt eget fel isf X_X

Men azzå dom petar ju varann i ögonenoch gnager på varandras fötter!! Waaeet??
Det är very äklit   

Nu piper dom jätteHÖGT -.- 

SKITJOBBIGT :O


Nu ska jag spela Twin shot, lägger upp ett inlägg sen :P


Sees

 

Av Scarlett - 20 november 2012 15:58


 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards