Silverwood

Alla inlägg under november 2012

Av Scarlett - 20 november 2012 15:32

Jag har ju pratat om dvärgpappisar, och äntligen fick jag den första! En gulrödorange pippi som är rädd men söt   

Hon är såå söt!

Kommer bilder senare :)

Ikväll ska vi hämta min andra skönhet, Mango :)


 


Av Scarlett - 18 november 2012 16:47

Ni kanske minns att jag snackade om undulater men det kaaanske blir en liiten dvärgpapegoja-unge!!


Den är såå söt!


 

Åååååh




 

Av Scarlett - 18 november 2012 13:00

Mvahaha detta inlägg är tidsinställt jag skrev det 12:50 men vill inte vara muppig och skriva två inlägg på raken så det så.   



Men det var rekord igår på bloggen, 80 sidvisningar!! Sjukt för me...!



 

Av Scarlett - 18 november 2012 12:45

Precis när jag skulle logga ut från MSP nyss såg jag ett vääldigt mysko lagg:


 

Chatten i min level???!!

Där uppe??!



Craziie hejdå rå


 

Av Scarlett - 18 november 2012 12:06

WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING WARNING!!!!
Ni som älskar djur behöver inte se på denna!



Av Scarlett - 18 november 2012 11:36

Det är världens bästa program. Ja det är det.

I morse Skypade jag med Bea i en timma och 15 min, sen med Erika i 35 minuter, sen med Bea igen i 10 minuter och nu Erika igeni 46 min. Wiihoo.   



Eri vill bara leka ½ BAJS. 

Vad sak jag göra hela dagen?? Städa ut min prydnadshylla och tömma en av hyllorna och använda till mitt smink?!!?

Bra idé   


Men jag vill inte städa HEEELA Dagen   


JA Bea ville leka med mig :DD



Hejdå -.-

 


Av Scarlett - 18 november 2012 09:28

Är det baara jag som är 10 år och använder Bamses tandkräm??



Den är JÄTTEGO!   






   


Förresten så har mamma sagt att vi ska skaffa två undulater eftersom Lotan dog!! Bra Bra Bra fast Dåligt Dåligt Dåligt




 

Av Scarlett - 17 november 2012 18:40

Jo idag hängde jag först med Erika till Arninge centrum där vi gick in på Lindex eftersom att Eri hade ett presentkort på 400:- som hon fick på sin födelsedag igår... Hon köpte två SKITSNYGGA saker där: En typ pälskofta, en sån där som inte går så långt ner.. Och en vargtröja, en gulaktig med en guldig varg på. Sååå fin! Jag övertalade henne att köpa den för den fick mig att tänka på She Wolf, vilket jag älskar att lyssna/titta på. 


Och sen åkte vi hem, gick ner till ICA och köpte en jättedålig nagellackspenna och tre olika sorters sminkborstar.. Halvnöjd med pennan, borstarna var däremot bra   


Sen gick vi hem, plockade ut hyllan med krämer o smink, torkade ur hyllan och satte sen igång att liva upp den. Sen ställde vi noga tillbaks allt och jag säger då det, det behövdes göra rent!


Sensåsitter jag här nu, och jag åt just upp min choklad   Meeen... Mamma har köpt mer YYYYEEAAY   

Och så skypar jag med Eri :) 
Kul faktist :D


FÖRE STÄDNING

 





EFTER STÄDNING

 





Förresten så kan ja lika gärna visa senaste nytt:

Här är det jag köpte:


       



Här är pennan:

    

Ser ut lite som en gammaldags eyeliner tycker jag xD


Nu äter jag jordgubbschoklad   

 

Om ni undrar vad jag har i facet så är det testkajalen som fanns i affären ^^


 






Sees nu ska jag äta fruktsallad med polkagrädde   



 



Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards