Silverwood

Alla inlägg under november 2012

Av Scarlett - 9 november 2012 22:19

Hi you best reader     

Jag älskar att prata slang-engelska eftersom jag suger på engelska men äger på att prata engelska vilket innebär att jag inte kan så mycket engelska men däremot.. äh.. Vi skiter i det nu.. Bilder   :



 

Den nya VIPen... Är den inte liite spejjsad?



Men ööhg..  Vad  ska jag lägga in för nåt?


Ah, nu vet jag    Eller nä.. JOO


 

Jag vill till 13    Men I know det ÄR långt kvar men ändå..   


  

Gjorde den idah.. Eller vad säger ni? FULA tjejer har ni väl aldrig hört talas om?





 

Av Scarlett - 9 november 2012 18:49

Look at this   


  Jaduuu... Gissa -..-


  AHAHAHHAHA

  HAHAHAHAHAHA   





 

Av Scarlett - 9 november 2012 18:30

This is Fanny150   



Jaaag   




Heej bloggen-foto ^^  

 

Mig på howrse :D







 




Av Scarlett - 9 november 2012 18:20

Har precis börjat blogga, hoppas ni gillar min blogg ;D Den hänger ihop med Msp, Mfz och liite Howrse :) Och så handlar den såklart om hästar, djur och så :)) Jag har haft många bloggar och nu får vi väl se hur det går med denna   

If you Like it, can you clear It!     


Förresten på Msp heter jag Fanny150 o på Howrse hjälmsta :)



 

Tidigare månad - Senare månad

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards