Silverwood

Alla inlägg under november 2012

Av Scarlett - 17 november 2012 10:53

Det är kanske inte så högt men bloggen är ju bara en vecka   


 





 

Av Scarlett - 17 november 2012 09:35

Tjaa, haul är det kanske egentligen inte, men nu heter det det.

Iaf vi var inne på Skopunkten, Stadium och så hittade jag en spännande grej på City Gross när jag väntade på mamma.

Skopunkten: SKEEETAsnygga vinterstövlar för 749:-


Stadium: Helt ok vit jacka för 599:-

City G: Min första egna deodorant!!   Typ för 39.90:-  


     

Snälla titta inte på mit face, jag ser ut som ett dagisbarn -.-



       

Dom får jag plats med sockor i så jag fick dom :D

 



 


Min jättegoa deo som kommer komma väl till pass särskilt efter gympan på tis-torsdagar   





 

Av Scarlett - 17 november 2012 09:01

Yeey blev äntligen nöjd med minnya header.! Under natten har den vart skitful.. Men nu vart det fixat. Eri kommer idag, vi ska ju städa ur sminkskåpet tillsammans vilket jag (idiotisk som ja är) ser fram emot   

Jag tänker försöka ta några bilder snart.. Seees


 









 

Av Scarlett - 16 november 2012 16:36

Näpp jag orkade inte vänta tills imorn, den kommer nu:


 

Det här är Kotten. Världens goaste kisse.


 

Alltså den härbilden är bara så snygg! Jag tog den S J Ä L V!!


 

Herman. En stark, envis, jobbig men jätteskön galopp-häst.

Jag veet, jag stirrar på mina händer men det gör jag inte annars!


 

Det var såå fint när vi åkte fån stallet den gången.


 

Haaaamburgarge   


 

Fin bild va? C:


 

HEHE jag är bäääst


 

Tips: Läs dessa böcker, ssooo goodddie   


 

AHAHAHAHAH ANGRYYYYYYY


Ah mitt stökiga stoora rum. ♥


   

Jag med mitt smink i förrgår nöjd med det verkligen


 

Lotan   



 

Nu äter jag chirre. Medge bilden är najjs..




Heeejdå nu ska jag ägna mig åt att fixa min header bättre


 


Av Scarlett - 16 november 2012 15:33

Förlåååt att jag inte bloggade igår, min kompis Cloisen (Clara eg) var hos mig. Vi sminkade oss o hade kuuul   

Men alltså idag hade vi teater i skolan, jag, Erika, Clara, några som heter Alva, Alva (Yees det finns två stycken Alvor), Linnéa och Bianca. Vi hade en mordteater och det var fett kul! Nämen vi tänkte ha en till teater nästnästa vecka, en World Cup-teater. Så jag gjorde en World Cup-skylt nyss, skitnöjd :D Lägger upp en bild senare.

Sry för bildbomben som aldrig kom, hann aldrig göra den :/ Ska göra i helgen istället.

Imorn ska jag och Eri städa ut sminkskåpet, en enda röra bara... Vi ska oxå ner till ICA och köpa kajal+liiiten minisminkborste och foundation om dom är så specialicerade att dom har det   


LOOK::

:O

 

OMFGOMFGOMFGOMFGOMFGOMFGOMFG

 

Det MÅSTE städas! Annars får jag leva i oharmoni med världen..


 

Jag ritade den i min mattebok igår    Den heter Häst.




Nämen tjarå


 

Av Scarlett - 13 november 2012 14:31

Sooorrie att jag inte bloggade igår!! Men faktist så var E  rika här (min kompis kallad Eri) och på kvällen sa mamma att jag inte fick vara inne på datan mer   

Men ni gillar säkert när jag gör bildbomber så jag tänkte väl göra en här snart. Nu typ måste jag plugga på min NO-läxa som är till nästnästa tisdag... Baajs   


Nä men lägger snart upp en bildbomb på allt som går att lägga upp.


Herrå   





 


Av Scarlett - 11 november 2012 18:34

Nu kommer några random bilder på mig som fanns i datorn X_X



Jag på Halloween förra året   Feejl


    Hittade dom jag är typ 4 elr 5 där xD





 

En fläta  


 

Och jag again xD



Förresten så har mamma köpt två ScoobyDoofilmer till mig YEEEY   

     

Snart ska jag få hamburgare. Två stycken faktist. Gotteligott.

Nä men hejjrå





 

  

Av Scarlett - 11 november 2012 17:45

Soo.. Nu ar jag spelat Twin shot i all evighet känns det som.. Nä men nu är det väl dags att gå hem till mammsen snart.

Jag bjuder på en Friv-bild   

 

Det finns verkligen massa spel där!


Blöggar kke mer ikväll ^^



 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards