Silverwood

Alla inlägg under februari 2013

Av Scarlett - 17 februari 2013 14:01

Ligger vi i Eris säng och svettas och klagar.
Nais.

HEJ

Av Scarlett - 15 februari 2013 17:03

Snart är det skoldisco. TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA
TAGGATAGGATAGGAAAA


Hejdå, hinner inte logga nu. loggar mer i helgen. Sorri för att jag inte bloggat i veckan,har gjort annat. 


Jaja hejdå.



 

Av Scarlett - 10 februari 2013 10:47

Idag fyller min mormor år, och jag bakade en kladd/chokladkaka till det. Och smeten var så god C:


 



 

Det ska bli gott med det sen :3


 


Av Scarlett - 10 februari 2013 10:25

Dagens moviestar:

 


Dagens låt:

DEN E SÅÅ HIMLA BRA!!Och bra att den gick till final..




 

Av Scarlett - 10 februari 2013 10:15

Alla forskare säger: "Allt började med Big Bang". Och vad tusan hände då innan Big Bang?? Var det bara ett vitt litchiplommon som jag brukar tänka?? Eller var det ingenting, men det är så himla svårt att tänka sig. Och i sånna fall, HUR kom jorden till??


Jag och Erika har tänkt mycket på det.. Ingen vet....


Jag vet helt ärligt inte! Var det bara svart och sen... POFF så fanns vår planet där..! Eller?


Eller har jorden funnits där för evigt.. Men när började evigheten?? 
Detta är något som kanske inte är nödvändigt att ta reda på, men gud så jag önskar att man kunde det!


Så detta blir inget inläggg där jag tror något... Snarare vad jag undrar.. Hejdå.


 

Av Scarlett - 9 februari 2013 19:37

Egentigen Bad Icecream då, men jag kallar det bajscream. Här är några bilder :D


 



 


  '


 


 


 


     



Jaja hejdoo ^^



 


Av Scarlett - 9 februari 2013 19:11

Dagens moviestar:

 





Dagens låt:





 

Av Scarlett - 9 februari 2013 15:05

Jag råkade visst skriva om mina gosedjur igår, när jag skulle skriva om mina djur egentligen! Så idag skriver jag om mina djur istället, så vi byter bara plats... Okay Dag 6 - Mina djur som jag har/haft


Vi börjar med mina hundar.

När jag var liten hade vi en gullig liten Yorkshire-chihuahuakorsning som hette Ellen. Hon var gul o svart, och blev 14 år. Jag var typ 4 år när hon dog. Och nu har vi Dina - en svart Greyhound som är 9 år. Hon är världens gosigaste!!

Vi fick henne när hon var nånting 2 år blablabla. Då bodde hon på Irland i ett hundstall och vi köpte henne för 4000 kr. Hon mådde inte så jättebra när hon kom, men här stortrivs hon och mår prima.

Jag hade dessutom tänkt att vi skulle köpa en chihuahua och en Phalene efter Dina, men vi får se hur det blir med det.


Vi hade också två Undulater när jag var mindre; Snövit & Johan, fast Snövit dog och då sålde vi Johan. 



Nu över till mina hamstrar.

Jag ville så gärna ha en hamster och efter att ha tjatat nån månad så fick jag en guldhamster som jag döpte till Sötnos. Han fick efter ungefär 1, ½ år tumörer som vi opererade bort men till slut avlivade vi honom. Då köpte jag två dvärghamstrar, Lotus och Zolo. Dom började bråka så dom fick flytta ifrån varann. Efter kanske en månad sen dom flyttat ifrån varann dog Zolo utan anledning. Vi vet inte varför... Efter kanske 3-4 månader dog oxå Lotus, han hade ögoninfektion och luftvägsinfektion och jag gav honom medicin, men efter några dagar efter veteinärbesöket dog också han, helt enkelt.

Sen efter en stunds velande och tjat så skaffade vi två dvärgpapegojor som ni nog känner till. Fire och Mango. I november köpte vi dom och sålde dom i januari. För att dom lät så himla högt, det ångrar jag fortfarande och jag önskar att man kunde dra hit dom från Värmland med en fågelmagnet.. Jag ångrar det så himla mycket! Även om dom var rätt högljudda.


Och sist och nästan minst, Noni. Som jag köpte idag faktiskt. Min andra guldhamster som ligger och sover. Han är såå fin! Han har öron som sticker upp hela tiden, avlångt ansikte och glansig päls. Ett gott tecken är ju också att han knappast verkar så rädd, snarare nyfiken. Det blir lätt att få honom tam, känner jag. Ja, vad jag skaffar efter honom är oklart, om jag ens vill ha ett smådjur då.


Det var mina djur, jag kan väl tillägga att två katter bor halvt hemma hos pappa, det är lite mysigt för dom kommer in då o då..  


 

Fire & Mango


 

Dina

   


Katterna




Det var allt för detta inlägg, tjabba   



 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards