Silverwood

Alla inlägg under februari 2013

Av Scarlett - 1 februari 2013 17:41

Nu tänker jag avslöjaför er hur jag egentligen är med mina kompiar o i skolan. Förutom att jag är flummig för det vet everybody. Yes. 


1. Jag är helt sjukt töntig.

2. Jag gör kanske 10-12 urtöntiga grimaser på en skoldag.

3. Jag får Eri och Clurken att skratta minst 3 gånger på en skoldag.

4. Jag älskar att få folk att skratta åt mig.

5. Jag skrattar mest av alla i klassen tillsammans med Eri o Clari. Som idag t.ex, vår lärare sa på myset att vi är dom fnissigaste tjejerna som går i ett par skor, och då sa vi såklart att det vi hade på fötterna var inneskor. Vilket gjorde allt ännu roligare.

6. Jag ÄLSKAR att leka med salta pinnar och raka ostbågar, det är dte som får oss att skratta på fredagar.

7. Jag gör nästan alltid nånting klumpigt när jag gör något.

8. Jag gör skolarbetet jättefort vilket innebär att övrig tid går åt till att halvdö av skratt.

9. Nu kommer jag inte på vad jag ska skriva för mer.

10. Så hejdå.


 

Av Scarlett - 1 februari 2013 14:45

Jag har inte bloggat på någon dag men nu ska jag faktiskt lägga upp en video. Jag ska sminka mig utan att titta. I spegeln alltså.   


(Det fick bli ett YT-klipp, strunta i vad det heter vill inte att nån på YT ska se bara döpte det till det)
   
  

Om ni har frågor om vad jag änvände eller varför jag sminkar mig på det sättet elr nåt, kommentera!


  

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards