Silverwood

Alla inlägg under juli 2013

Av Scarlett - 20 juli 2013 13:02

Giisa vad gjorde nyys då. Jo för tänk jag tog brons i vdc ^^


Med min oerfarna Darkshadow dessutom. Mitt första brons här o det blir med Darky!

Ja hon har eg sommarlov men eftersom hon är den enda i stallet med grön smiley idag, fick hon ställa upp bara för en dag tänkte jag. Imorn blir Frostien grön och glad så då äre hon igen då. :D

#trea # brons #starstable  

(Observera, testade rocken man fick av Bob, den är lika bra som baseballjackan)

Det roliga var att jag failade först på ett ställe så att en tjej kom om mig men sen failade hon så jag låg trea igen. Sen failade jag vid stallet, vid husväggen och trädet hehe. Men ingen hann komma om mig (!!!!!). Så då kom jag trea turligt nog, hihi


Av Scarlett - 20 juli 2013 11:25

Igår innan jag la mig så tog jag några bilder. Kanske inte speciella, men natten är så fin på sso!


     




Nu ska jag göra blåa i GÅD + Bob o Robs uppdrag.



 

Av Scarlett - 19 juli 2013 16:00

Detta är en specialare. Jag visar hur du kan göra en "Jag älskar Starstable" bild! Det är roligt, och med tipsen från tidigare delar är det inte så svårt!


Först öppnar du en bild från ditt bibliotek. Välj den du vill ha som "bakgrund".

Jag valde denna. Men om du vill ha typ en in bakgrund och inte en bild, använd då fantasin och det du lärde dig från Gradient-avsnittet!

 


Nu ska vi skriva Jag älska starstable! Släpp lös fantasin och använd dig av första delen av pixlr skolan.

Såhär gjorde jag.

 




Dags att utsmycka med nåt fint penseldrag eller så. Lägg till dina favoritpenslar som jag gjorde i avsnitt 1!

Väj sen en fin färg och splasha på allt du vill ha!!!! :D

Såhär har jag gjort, temat blev rosa som ni ser :)

 




Eller så skiter ni helt i min grej, och gör det ni vill!!!


Detta varsista avsnittet. Lycka till!

   



Av Scarlett - 19 juli 2013 14:00

Välkomna igen till min lilla redigeringsskola ;D


Nu ska vi gå igenom symbolerna vid sidan. Alla, men bara lite snabbt.


 




   

Av Scarlett - 19 juli 2013 08:45

Idag släppte jag Supernova och Darky på sommarbete, Frosty får vänta lite till. Hon tävlar ju championat så om sisådär 3 veckor tar jag och byter ut Frosty mot Darky så får hon tävla champ ett tag. :)
 

De blev jätteglada av att få bli utsläppta, men nu står de mest och dåsar i solen, det är ju en väldigt varm dag ;)



 

Av Scarlett - 18 juli 2013 16:00

Detta blir ett hyfsat kort avsnitt. Vi ska lära oss hur man på ett coolt enkelt sätt kan få det att bli en najs bakgrund, eller ett litet "makeup-lager".


 



Hoppas ni fattar min dåliga förklaring ^^


Jag ska visa hur man använder den.

 


Jag tror ni förstår ;) Gör ni inte det, kommentera så hjälper jag dig med det!



Sist ska jag visa lite mer exakt hur man sänker opaciteten, alltså gör det lite mer genomskinligt.



Undrar du nåt så kommentera! ;)

   

Av Scarlett - 18 juli 2013 14:37

Igår fyllde SCAR (inte jag irl) 17 år!!!!!! Den 17:e Juli, 2013 blev Scarlett SIlverwood 17 år :D Bara ett år kvar tills jag är myndig... ;D

 




Hihi ;) Ni behöver bara kommentera så räcker det om present, eller skicka grattismail på sso vore snällt ;)



 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards