Silverwood

Alla inlägg under maj 2013

Av Scarlett - 18 maj 2013 20:00

HAHA kommer aldrig lära mig GC banan ^^ Failade stort när vi knappt börjat. Hehe.. Ren tur att jag kom tia. Elin Darkbell skulle kmmit 10:a, men något laggade och jag kom tia istället. Haha. Haha. Haha.

Videon på mitt failade GC ;D





Hejdå!

 
 

Av Scarlett - 18 maj 2013 18:48

Japp, jag har lyckats filma! Med Bandicam, YIPPIE! Dock kan jag inte redigera då jag sitter vid en "gammaldags" dator utan något vidare redigeringsprogram. Menmen. 

I alla fall, jag lyckades till och med slå rekord på två banor! Oväntat minst sagt ^^ Njut av mina första filmer! Det tar några sekunder att ladda, ha inte för bråttom!
 
  








 

Av Scarlett - 18 maj 2013 17:54

Eftersom jag egentligen vart sjukt missnöjd med förra headern (kornig av nån anledning) så satt jag nu i en halvtimme och fixade en ny. Finare. :)
Nu ska jag göra en sak som ni får se sen, om jag lyckas vill säga hehe :3





 

Av Scarlett - 18 maj 2013 10:36

Jag har tidigare skrivit i ett inlägg omvad stallhästarna har i halsen. Typ en form av tredimensionellt rektagulärt grått föremål i HALSEN på stackarna.


Inte nog med det. Jag har upptäckt att det finns nånting  järn/stensaken. Det är inget ni vill veta. Jag lovar. 


Nämligen finns det både ögon och en stor gapande mun plus lite annan geggamojja (min hjärna har fått försig att det är (tarmar). Skåda själva om ni inte tror mig.


Låt mig få presentera DET HÄSTARNA HAR I HALSEN UTAN ANLEDNING:

 

   

 

*Fräscht. Mycket fräscht.*

 




 

Av Scarlett - 18 maj 2013 10:14

Okej, ta det lugnt. Men får jag fråga bara vilken idiot som kör bulldozern i FGC? Precis när man ska ta kontrollen gasar galningen på så det är skvatt omöjligt att göra det! Försöker den ta livet av hästarna eller?!? Jag hade kommit 10:a med BROWNIE som är i lvl 6, tia med en nybörjarhäst. Ärligt. Det hade känts bra. Men så slutar man på en himla 14:e plats bara för den där nedrans nedrans idioten gör mordförsök!!! 

  

Villa bara spotta ut min ilska, I hope u understand. Thx ♥


     


Av Scarlett - 17 maj 2013 15:42

 

Vad gör du da? Själv står jag och ser cool ut  på ett par höbalar. Haha.







 

Av Scarlett - 16 maj 2013 21:23

Bloggar från mobilen!




 

Av Scarlett - 16 maj 2013 19:29

Har ju köpt den blåa ryttarjackan och den blåa cowboyhatten. Idag införskaffades även en till oerhört billig sak, även den blå. Blåa nybörjarhandskar för 80 Jorik Shilling. 80 bara. Sjukt lite verkligen.

Ska köpa blå ryttarbyxor när jag får råd (imorgon vill säga) för 6770 och sen ett godisträns för 3400, alltså ett blått träns också.


Anledningen till allt blått är att jag ska ta en gullig screenshot och skicka in till postertävlingen! Jag ska inte ha sadel/filt men ett trän och kanske benlindor. Iaf är outfiten blå ^^


 








Sry för dålig bloggning senaste dagarna! Anledning: Haft IUP-samtal i skolan, spelat volleyboll, ridit, varit hos tandläkaren och hängt med en kompis. Blir bättre till helgen förhoppningsvis!

 

 

 

 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards