Silverwood

Alla inlägg under maj 2013

Av Scarlett - 10 maj 2013 14:07

VA VA VA VARFÖR

 

Hallå? Typ alla andra har ju vart på DCplattformen två gånger.. VAD VARFÖR HUR GICK DET TILL   

Ehm.. det ska väl komma fler uppdrag? Med detta? Jag har inte upplevt när Justin snackar om lasagne.. Eller sett spiralen. Det är ju dumt. Pyttsan.


Heh, jag har ingen humor.

 





'

 

Av Scarlett - 10 maj 2013 13:20

Har rest tältet + lappat det nu! Det blev rätt najs tycker jag. På tal om cirkus ska jag på Cirkus Maximum nästa vecka! Om man får ta bilder så lovar jag att göra det! Ska iaf bli askul.

Bilder på cirkustältet:

     













-

 

Av Scarlett - 9 maj 2013 17:53

Kika noga så är det inte så svårt att fatta var jag är nånstans. Där jag målade stjärnorna, där är dom ^^


 








.

 

Av Scarlett - 9 maj 2013 16:31

 





'

 

Av Scarlett - 9 maj 2013 16:23

Kl 17.00 är det VDC, självklart ska jag vara med ^w^.  Men vad ska jag hitta på halvtimman innan? Inte blåa, för jag har gjort ALLA. Inte gula, för jag har inga. Hm. Får väl klura ut nåt :)






 

Av Scarlett - 9 maj 2013 12:56

 Har ridit ut barbacka på min pålle, såå mysigt!


Först skrittade vi upp på Nilmer Högland.

 



Sen travade vi över Silvergladefälten, mot slottet.

 



Ute på vägen fattade vi galopp.


Vi tog en snabb galopp på ett fält, lovely

 


Sen följde vi vägen som gick bort mot Norra Länken. Lite innan vände vi.

 


Sen red vi en annan väg hem   

Ungefär såhär red vi:

 




Nu ska jag göra nåt annat.


 

Av Scarlett - 9 maj 2013 12:49

Här är en ny, bättre serie med Superhästen Supernova! Läs med nöje!


 




Najs va? :P



 

Av Scarlett - 9 maj 2013 11:05

Vi ska ha maskeradhoppning i klubben, och jag ska vara agent. Har redan fixat outfiten.

Det enda problemet är: NÄR är det? Denise är aldrig inne känns det som, och hon har inte skrivit vilket datum hoppningen är (osmart). :/

Jaja, nu är jag klar med ditt och datt (=agentlooken).

 

Är den snygg? :)






 

Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards