Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 4 augusti 2013 18:42

Har vart o badat Irl på Eriksö (Vaxholm). Det är väldigt fint, havsbad OCH, det viktigaste, det går att köpa glass.

Det var väldigt skönt plus att det ibland kör båtar längre ut så det kommer lite vågor ^^


^Men seriöst, ni måste enjoya dessa bilder jag tog (jag riskerade livet och tog med mobilen ut i vattnet).

        



Haha, gissa om det var mycket folk också.




 

Av Scarlett - 4 augusti 2013 18:39

Köpte denna, utan anledning ja. För alltså, titta priset?!

 

Sen är den ju också väldigt enkel och ful så det är väl rätt självklart.

Vet inte vad jag ska ha den till, men den lär nån gång i framtiden användas.



 

Av Scarlett - 4 augusti 2013 14:45

Gick med i Ice Mustangs (Steffs klubb) Nu när OP är upplöst.
Och på fredag är det westerntävling! Så jag fixade en halvfin westernoutfit av det jag hade i garderoben + två nyköpta saker. Vad tycks? :)

 


HÄST

Träns - Moorland

Sadel -  Silvergladebyn

Sadelfilt - Långbron


RYTTARE

Hatt- uppdrag av Agnetha

T-shirt - Valedale

Byxor - uppdrag/vet ej?

Stövlar - Marleys

Handskar - inga



Haha jag vet att det finns finare, men ändå hyfsat nöjd med den.



 


Av Scarlett - 4 augusti 2013 14:00

Detta är väl de bloggar jag läser, eller iallafall kommer på just nu att jag läser. Det är bara starstablebloggar.


Lils

OP

Steff

Planni

Jen

Manda

Maria

Alice W

Nico

Snus

Alli


De tycker jag är bra, och ursäkta namnen. Men det är deras smeknamn, så... xD






 


Av Scarlett - 4 augusti 2013 13:27

Jag red en sväng barbacka i skogen idag, och Darky är så skön att sitta på, därav rubriken. En fåtölj.


Denna vägen red vi. Började i Valedale och slutade i Valedale.

 

Jag tror ni fattar ^^


^Vi tog det lugnt för hon har ansträngt sig så mycket (levling, champis, lektioner). Och imorgon tänkte jag att vi tar ännu ett dressyrpass.så hon blir mjuk o fin eftersom hon nyligen vart på bete.:)
     



  



 

Av Scarlett - 4 augusti 2013 08:45

Detta är tidsinställt, sen igår kväll. Just nu levlar jag som ett minievent med klubben, eller så sover jag! XD


                                     


Igår kväll tog jag en liten photoshoot med lilla stora Darky

Jag blev nöjd med redigerade glitterbilden (sista), med tanke på vilket sätt jag fick fram det! ;)




 

Av Scarlett - 3 augusti 2013 22:40

Har berättat för mina kära vänner i stallet (hästarna!!) att dom är väldigt söta. För det är dom.

   


Ja, det är just detta som kallas för att mysa i stallet dårå.



 

Av Scarlett - 3 augusti 2013 14:01

  

Orkar inte blogga något idag. Ni får stå ut med endast detta inlägg, tyvärr. Men jag har en idé til imorgon iaf. Ses då!




 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards