Silverwood

Alla inlägg under augusti 2013

Av Scarlett - 2 augusti 2013 22:05

   Red lite dressyr nu på kvällen, det varriktigt skönt att inte behöva jobba i solen. Darky gick jättefint om än lite stelt, men det var ju bara ett par dagar sen sommarbetet. Så, Vi övade mest skritt-travövningar så som övergångar, halvhalter och ridvägar/volter i skritt och trav. Baraen lite galoppvolt blev det ;) Men det gick bra.

Fin bild jag fångade, i skymningen och Darkshadow ser väldigt framåtbjudande ut ;D




 

Av Scarlett - 2 augusti 2013 20:47

Är då påväg mot Pinata-discot. Och så såg vi så fina ut att jag gjorde en grej av det.  


Det passar väl bra med tanke på vart jag är påväg? c:




 

Av Scarlett - 2 augusti 2013 20:26

Eftersom det är modernt att visa sitt stall m.m så ska jag hoppa på trendtåget och göra detsamma. Häng med in! :D


Detta är mitt stall. Super har alltid boxen i miten- hon är viktigast. Eller ja, mitten och mitten. Den mest centrala boxen.

Frosty står vid fönstret (anledning: Osten ville)

Darky är en stor häst vilken innebär stor box.

 



Här är min garderob, både häst & människa.

           

Hehe har inte så mycket saker men jaja XD


Och så min ryggsäck. Igen. :)

 

Typ så ;) Fast bilden är väl sisådär 2 veckor gammal... Men stämmer nästan precis ;)



Det var väl allt. Ja. Nu ska jag gå o dansa i For Pinata. Hejdå.


 


Av Scarlett - 2 augusti 2013 17:09


Nova får en lite present eftersom hon så troget hänger vid min sida dag ut och dag in.

Eller vad säger ni? ;)




 

Av Scarlett - 2 augusti 2013 16:46

Som ni kanske minns gjorde jag två halvproffsiga långt hår-bilder för ett tag sen. Nu har jag gjort en till som jag personligen är nöjdare med. Titta och njut nu ;)


 


Fin?


 

Av Scarlett - 2 augusti 2013 16:38

Skaffade just rött hår. Gissa vad jag känner av dessa smileys:

          


Rätt svar är både coolingen och den superglada.


För alla som inte fattat spåret så snackar jag på riktigt. Inte i starstable. Nonono.

Ungefär denna nyansen:

 



Och såhär ser det ut på riktigt. Observera att jag inte blekte det innan så det är inte helt jämnt.

Och ja, det är lite ljust här i var men det är orangeare än det ser ut på bilden.

 




 

Kra

Av Scarlett - 2 augusti 2013 16:04

 


Jag och Kells började plötsligt att endast prata kra-språket. Det är sånt som händer.


Personligen tror jag att "kra" kommer ifrån när lammen blir halvslaktade varje gång man klipper dom. Då är det förståeligt att dom kraar.


Eller, så är det så att det kom från Kellys egen hjärna.




 

Av Scarlett - 1 augusti 2013 20:07

Observera att om ni inte vill se spejarmäster från de nya uppdragen bläddra förbi!

 

 

 


Jag har sett en mycket märklig sak. Min kompanjon Spejarmäster har endast en kappa. Ingen kropp. Tyvärr. Ganska utplockad.

 

 

   

 

Återkommer när jag vet vad  som har hänt.

 

 


Om moi, Scarlett Silverwood


Hej!
Jag heter Scarlett och bor i Valedale med mina 10 pållar. På min blogg får du följa mitt liv på SSO men även lite IRL då och då.
Hoppas du trivs! ☺
(bloggen är i princip död numera!)

Läs om hästarna

                       

          

       

    

       

Husdjur

      

SSO

         

Viktigt

Upp till 90% av bloggmaterialet har jag gjort eller redigerat. Om det inte står nåt annat är det på. Ni får kopiera men det måste tydligt stå att det är min bild. 

Fråga mig

47 besvarade frågor

Sök i bloggen

Sociala nätverk

       

Kategorier

Senaste inläggen

Nano Unicorn

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards